شناسهٔ خبر: 31638 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد و بررسی بندهای پیشنهادی به برنامه ششم توسعه

نقد و بررسی بندهای پیشنهادی به برنامه ششم توسعه در خصوص «عدالت و توسعه آموزشی» به همت انجمن جامعه شناسی ایران برگزار می شود.

فرهنگ امروز: انجمن جامعه شناسی ایران نشست نقد و بررسی بندهای پیشنهادی به برنامه ششم توسعه در خصوص «عدالت و توسعه آموزشی» را با حضور: دکتر محمد صادق ذاکری، دکتر ذکاوتی قراگوزلو، دکتر محمد رضایی، دکتر بیژن زارع، دکتر علی اصغر سعیدی، دکتر داور شیخاوندی، دکتر محمد فاضلی، دکتر ناصر فکوهی، دکتر محمد امین قانعی راد، دکتر نهاوندی، دکتر حسن محدثی (اسامی به ترتیب حروف الفبا) برگزار می کند.

این نشست یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن جلسات جهاد دانشگاهی واقع در بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل گیشا، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، سالن برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این نشست در ادامه بحث‌های صورت گرفته در اولین کنفرانس «توسعه و عدالت آموزشی» که با همکاری انجمن غیردولتی حامیان فردا، انجمن جامعه شناسی ایران و همت برخی از مهم ترین انجمن ها و موسسات پژوهشی و با حضور جمعی از جامعه شناسان، اقتصاد دانان، هنرمندان و مسئولان اجرایی در آبان ماه ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده بود، و یکی از اهداف آن یافتن پیشنهادی خاص پیرامون موضوع توسعه و عدالت آموزشی به عنوان یکی از بندهای برنامه ششم توسعه و برای تقویت و ارتقای کیفیت این بند بوده است، تدارک دیده شده است.

نظر شما